Política de qualitat, medi ambient, seguretat i salut a la feina
PARKIA està formada per un grup d’empreses vinculades entre si per la seva matriu Parkia Iniciativas S.L., dedicades totes elles a la gestió i explotació d’aparcaments públics a Espanya i Andorra.
PARKIA ha establert com a pilars principals per a la prestació dels seus serveis la gestió de la qualitat, el medi ambient i la seguretat i salut a la feina, incorporant l’anàlisi dels requisits i necessitats dels clients i altres parts interessades, la gestió per processos i l’anàlisi dels riscos i oportunitats com a principals metodologies per identificar i aconseguir executar contínuament accions de millora.
Per tot això, PARKIA adquireix els compromisos següents en matèria de qualitat, medi ambient i seguretat i salut a la feina:
Millorar contínuament els nostres processos, activitats i sistema de gestió per assolir la satisfacció dels nostres clients, minimitzar el nostre impacte ambiental i garantir la seguretat i salut dels nostres treballadors.
Garantir el compliment dels requisits legals aplicables a les nostres instal·lacions i serveis, així com de qualsevol altre requisit de caràcter voluntari a què ens subscriguem.
Establir objectius i accions de millora que permetin millorar les nostres instal·lacions i serveis, el nostre comportament ambiental i la seguretat i salut per als nostres treballadors.
Protegir activament el medi ambient i prevenir la contaminació durant el desenvolupament de les nostres activitats.
Proporcionar condicions laborals segures i saludables que permetin prevenir lesions i el deteriorament de la salut dels treballadors.
Proporcionar els mitjans necessaris i implantar les accions necessàries que permetin eliminar els perills i reduir els riscos per a la seguretat i salut dels treballadors.
Promoure la consulta i participació dels treballadors i dels seus representants en matèria de seguretat i salut a la feina.