Ajuda / FAQs

FAQs

Qui som? Gestionem 72 pàrquings públics a Espanya i Andorra amb més de 37.000 places d´aparcament i un horari 24/7.

Les nostres oficines centrals

Torre Ombú | C/ Ombú 3 Pl.10 Dreta
28045 Madrid. Spain
Telèfon 635 62 62 62

FAQs

En què podem ajudar-te?
En aquesta secció recollim les consultes més habituals, potser et poden ajudar.

Tots els nostres pàrquings funcionen les 24 hores del dia els 365 dies de l´any

És el passi que contractes per entrar i sortir de l’aparcament quan vulguis, i que t’habilita aquest accés dins l’horari i el temps específic que hagis contractat.

Fent clic a “sol·licita el teu abonament a PARKIA” a la pàgina d’inici oa la secció “adobs i productes” o des de cada fitxa de pàrquing i abonaments associats al mateix.

No. Ens heu d’avisar que no utilitzeu el vostre abonament i cancel·larem futures facturacions.

L’abonament està vinculat a un únic aparcament, a un usuari (persona física o jurídica) ia un vehicle (matrícula, model i color).

El teu abonament et garanteix l´accés al pàrquing, però no una plaça fixa, podràs aparcar a qualsevol de les places lliures del pàrquing

Molts dels nostres aparcaments compten amb el servei de taquilles, consulta a l’aparcament que vols visitar si tenen el servei disponible

Pots utilitzar el servei de recàrrega de vehicles elèctrics sense ser client de Parkia.

Reservant a través de l’App JuicePass d’Endesa, podràs reservar el teu “Aparca i Recàrrega” a qualsevol dels nostres Parkings.

És la forma mitjançant la qual pots recarregar el vehicle elèctric (disponible les 24 hores al dia) de forma semi ràpida mitjançant dues opcions:

1) Recàrrega puntual: pots accedir a qualsevol dels pàrquings de Parkia amb zona de recàrrega, aparcar el vehicle i deixar-lo carregant.

La plaça de pàrquing es pagarà de forma habitual (tiquet de recollida i pagament a caixa o caixers) i la recàrrega es gestionarà a través de l’app d’Endesa X, JuicePass.

2) Adquisició d’un abonament de recàrrega, juntament amb el abonament d’aparcament.
El bo de recàrrega té una durada de sis mesos, per 225kWh o 500kWh, suficient per recórrer uns 200 o 440 quilòmetres al mes, respectivament.
En el moment en què compris el teu abonament mensual de pàrquing (in situ oa través del web de Parkia), se’t lliurarà un codi per activar el bo de quilowatts a l’aplicació de recàrrega JuicePass d’Endesa X i ja podràs començar a consumir-los cada cop que activeu un carregador de la xarxa d’Endesa X.

Tens bons des de 9,99€/mes. Per veure més info pots visitar altres opcions a https://promo.parkia.es/aparca-y-recarga/

No tenim temps de càrrega limitat. Perquè te’n facis una idea, podràs carregar el 80% del teu cotxe en menys de 1 hora

Les factures d’abonaments i reserves us arribaran automàticament al vostre correu electrònic.

Les factures de bescanvi pel teu tiquet pots sol·licitar-les iniciant sessió com a usuari o registrant-te a la web www.parkia.es, emplenant les dades de facturació a la secció “DADES DEL COMPTE” i emplenant el formulari a la secció “SOL·LICITA LA FACTURA DE EL TEU TICKET”. Addicionalment, podràs sol·licitar una factura del teu tiquet contactant amb el Canal Client de Parkia al compte de correu “clientes@parkia.es”.

Pots sol·licitar al correu de clientes@parkia.es o notificar directament a l’aparcament. En el cas de modificacions, si no hi ha llista despera, es modifica en el moment.

Les devolucions es fan entre els dies 11 i 20 de cada mes. Si teniu algun dubte podeu contactar amb clientes@parkia.es

Pots sol·licitar la modificació de les dades bancàries al correu de clientes@parkia.es o notificar-ho directament a l’aparcament

L’accés amb l’abonament al pàrquing està vinculat a una matrícula de vehicle, si vols modificar aquest número o incloure algun vehicle més has de sol·licitar-ho a clients@parkia.es o notificar-ho directament a l’aparcament.
SI tens diversos vehicles associats en un mateix abonament recorda que només podràs aparcar un vehicle alhora.

Si és d’abonat, has de sol·licitar una targeta nova i abonar-ne l’emissió.

Si és d’aparcament temporal, haureu de trucar a través de l’intèrfon a la barrera d’entrada, identificar-vos amb el Canal d’Atenció al Client (disponible 24h) i us donaran accés a l’aparcament.

Per a problemes puntuals truqueu a través de qualsevol dels intèrfons que es troben al llarg de l’aparcament, comptem amb servei d’atenció al client les 24 hores del dia.

Sí, els vehicles amb distintiu ZERO EMISSIONS, ECO, B i C podran accedir i estacionar en un pàrquing públic.

Suscríbete a nuestra NEWSLETTER para estar al tanto de promos, novedades…